update om något onödigt...

ja,vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna? - ingenting!

därför har ni inget och missa och jag behöver inte berätta om dessa dagar heller. Nu vill jag bara blicka framåt på allt annat som kommer att hända.
Känner att jag börjar bli sjuk nu, ont i halsen, fryser och har huvudverk som aldrig förr...men vad gör väl de om hundra år? På torsdag har jag även halkbanan, risk2 som man också kan säga..spännande och nervöst är det!

på vännerfronten nu då? ja, i mina tankar går det bara neråt, neråt och neråt! jag vet knappt längre vad och vilka vänner jag vill ha i mitt liv längre, nog för att jag kanske inte mår så jättebra för övrigt så blir det bara jobbigt med vänner som kommer och går, så er behöver jag absolut inte!
Jag hoppas i alla fall snart att jag blir och må lite bättre psykiskt så att jag slipper gå och ha fejkleendet på läpparna hela tiden, det är jobbigt! men som tur är har jag mina närmaste vänner som också förstår mig!

Nog med klagandet från mig idag, nu sparar vi lite tills imorgon eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0