händelserik helg...

hm, ja.. jag undrar vart man ska ta och börja? fredags kan vara en bra början eftersom allt jag gjorde i lördags och halva söndagen hänger ihop ganska bra med fredagen.. *host host*
Min underbara vän Amanda fyllde 18 år i fredags, och inte snålar vi på alkoholen då heller.. ABSOLUT INTE! all in blev det iallafall för min del.. inte allt för mycket som jag kommer ihåg och det satt sina spår för hela helgen. Vilket resulterar i bakfylla hela lördagen och halva söndagen!

Men med en bakfylla som inte var av bästa slag drog jag med Emma på 4 års kalas som lekledare, och ja.. det gick ju faktiskt det också! :)

jag och bästis innan man blev alldeles för mycket på lyset i fredags!


emmis och ett barn från lördagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0