vilken nyhet...!

Om man loggar in på Facebook just nu så det enda man bemöts av är att det har åskat och blixtrat nu ikväll.. och det är Januari?! men det skiter väl jag i. Det har inte varit en riktig vinter på hela tiden så det var väl inte så jätte oväntat, eller vad säger ni?

Imorgon eller ja idag (00.02 är klockan) så ska jag och mamma gå ner till Gymmet för att bli instruerade om hur alla maskiner funkar. Här ska börjas träna! Allting går bara åt fel håll så nu är det dags att göra nått åt det har jag kommit fram till.
Resten av veckan ser ganska så späckad ut, (SKÖNT!).. Mina kusiner från Stockholm kommer hem till Dalarna och hälsar på under helgen och det är bandymatcher hela helgen! Så kommer ungefär min vecka och helg se ut när de bara är en vecka kvar till skolan börjar igen.
Jag längtar faktiskt, konstigt nog.. varför gör jag det? kanske för att det här är det sämsta lov jag någonsin haft, ingen snö och inga skidor. TRÅKIGT!


väldigt sugen, jag tyckte den satt bra där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0