snabbtripp till kupolen.

Gårdagen fortsatte efter att sofia hade åkt hem, med middag hos farmor och farfar. Och en filmkväll med Tobbe, felicia och Adam. Slog på paranormal activity 3, efter att filmen var slut hade tobbe och adam drabbats(som satt närmast mig, dock tror jag felicia också drabbades)av tinitus när jag höll på att dö av rädsla, och jag hade adam i knäet. Helt svettig var jag efter filmen! usch... men väldigt bra film i övrigt.

dagen började med en försovning, men med bussen hann jag iallafall. Snabbfix och ivög till skolan, en lektion på hela dagen var inte fel.. så idag så slutade jag 10.10, kanske ska börja kolla skolmejlen? hm. Det kan faktiskt vara en bra idé.

jag och felicia tog oss en tripp till Kupolen med 12 tåget för jakt efter svarta byxor båda två, och vad hittade vi inte? jo ett par svarta byxor båda två! svängde in på McD en sväng innan vi gick till tåget som gick igen vid 2.
Nu ska snart jag och mamma ner och gymma, imorgon väntas skola, fotbollsmöte och lite tjänstgöring i fjällberget.

Körkortet är också påbörjat, har bokat in två letktioner från och med nästa vecka, och även gjort lite teorier på körskolan. Nu är jag på gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0