slut på frihet.

tillbaka till verkligheten redan imorgon, miss u love i lurarna och lite chill över dagen och så slutar mitt näst sista jullov!
Haft besök av fisen hela helgen, fest och felicia har min helg sett ut för det mesta. Och inte nog med det, för att inte somna på en köksstol hemma vid felicia så tänkte vi ta bussen in mot stan, pga brand på ABB så hade alla affärer i gallerian stängt, och det är ju lyckat! Fast å andra sidan, så är det första gången jag går ensam på stan, förutom med Johanna och felicia! Coooolt.

Som sagt, imorgon börjar allvaret igen.. klippning och vallen efter det + sovmorgon. Dagen blir nog inte förstörd kan jag tänka mig! Gymmat två gånger denna vecka redan, kan hända att det blir en till gång till veckans slut.


to school for cool!

Kommentarer
Postat av: Sofia♥

super trevlig helg <3

2012-01-11 @ 20:57:03
URL: http://sofiaeinarssonaminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0