Mamma Mia!

fan också att de ska gå så j*ävla mycket dagar emellan inläggen, varför hittar inte jag blogglusten som alla andra verkar ha?!

Nyår har det också hunnit med att bli, eftersom att alla verkar lägga upp " detta är mitt 2011" så gör jag väl det med!

Detta är mitt 2011:
- Jag var blond
- Jag blev brunett
- Underbara kvällar med Felicia
- fick en ny speciell vän, Emelié!
- umgicks med min bästa Fia ♥
- Träffade min fd bästavän jennifer mer, men som även idag är en av dom närmsta fortfarande.
- Träffade Christian på Gran Canaria.
- bröt kontakten med en bästavän.
- gled ifrån niffe, men hoppas för allt i världen att jag kommer henne nära igen.
- kommit närmare Madde! <3
- Kom närmare Julia, vi åkte på Rihanna då det blev inställt!





image description











image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0