Heroinarbete

Sitter just nu på info&layout för att skriva klart mitt arbete om Heroin jag håller på och gör. Jag har precis gjort klart min Powerpoint presentation och även min broschyr.
Struntar i körskolan efter skolan och går ner på stan istället och träffar Jennifer och förmodligen lilla Theodore! Längesen jag träffade henne nu!

Åker med mamma från stan sen, och går in på gymmet direkt innan man hinner sätta sig till rätta i soffan, för då kommer man absolut inte ner under hela dagen.
Och nu måste jag slänga ur mig också att jag börjar bli vädligt trött på människor som skriver exakt varenda dag på facebook hur mycket dom tränar, hur mycket dom äter och hur duktiga dom är. Alltså, bryr man sig mer än en gång eller? typ inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0