gym och stan en sväng..

Imorse tog jag med morsan till gymmet igen, när man ändå är igång kan man ju bara mata på hela tiden! Jag hann inte mer än träna klart så hoppade jag in i duschen en snabbis för att sedan göra Emelié sällskap till Ludvika för lite handling av tapetlim och mat. Gud vilken galning som körde förbi oss på vägen in, som efter att ha kört om oss körde om en bil som redan låg på omkörning och med mötande trafik.. hur tänkte den människan?
En skön pratstund fick jag iallafall, mot nästan alla andra som kacklar på som bara den, nog för att jag gillar det också, älskar att kackla jag med.. men ibland är det bra att prata med en lugn person som henne!

Imorgon väntas nog en fika med Emelie, denna gång arnfjell! Och efter det väntas någon julavslutning i parken med mina kusiner som är här fråmn stockholm på en helg ungefär. Och sen direkt därifrån till Vallen för att sitta i seketariatet och lära mig hur den där förbaskade datorn fungerar då jag ska vara inhoppare på A-matchen, hur ska jag hinna med allt imorgon?!
Önskar mig en till timme på dygnet bara för imorgon, och helst lite längre sovtid... om jag nu ska kunna sova överhudvudtaget, jag har vänt på dygnet helt! det är verkligen hemskt och när man vet att skolan börjar på onsdag igen också så kommer paniken ännu mer inpå mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0