mysig helg, allt är på topp!

älskar sådanna helger där man umgås med dem man tycker mest om! Det finns verkligen inte något bättre, i fredags blev det party, bilåkande och saker blev löst. Allt känns så bra nu! ♥
tyvärr så spårade några ut på kvällen och bara förstörde... dålig stil, minst sagt. Sofia följde med hem och sov till lördag, när hon drog så gick jag hem till felicia och i den turen gick vi upp till Tobbe och lagade lite mat. yeeeey!
Och så körde vi på party igår också, så idag är jag knappt människa känns det som. HERREGUD ALLTSÅ.
Därför är det asbra att Big Brother börjar ikväll, nog för att jag inte tror att det kommer vara lika bra personer med som förra året men, en chans är det värt att få iallafall!

Imorgon går jag in på sista veckan på praktiken, vill inte! :( trivs ju så bra där! Jobbar iallafall kväll imorgon så startar veckan med Emelie! KUUUUUL!
Men före det så väntar lite träning eller promenad, beror på vilket humör jag är på! Och på tisdag ska jag åka bräda, ojojoj! hoppas jag klarar mig utan brutna ben och armar, men det är nog mest lilla rumpen som får sig de hårda smällarna....


saknar dig bästis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0