flyger fritt.

nu har jag allt jag behöver.


ska göra mig iordning för att spendera dagen i skidbacken med Amanda och Jennifer. Fint väder också, så blir nog en uppdatering direkt från backen om vi hinner med det!
Lovet har till en början varit hur bra som helst, bara umgåtts med de jag tycker mest om! ♥ (om man bortser från mina sjukdomar)
har sovit ganska dåligt flera nätter nu, men snart hoppas jag att det kommer att vända och att jag kan sova som jag brukar!

Lunchade på china med madelene också igår, VÄÄÄÄÄÄLDIGT mycket hade vi och prata om, studieval, vänner, grabbar osv! ♥♥ hjärtar dig extra mycket! ♥♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi mumsfillibabba på dig gumman! älskar att umgås med dig <3

2012-03-07 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0