klagomål?

kanske dags för en uppdatering igen?
fast, ingenting är missat iallafall.. alltid lika tråkigt liv, kommer alltid ha ett tråkigt liv. om jag nu ens har något. De senaste dagarna, veckorna ska jag väl kanske skriva (hehe) har ungefär bara bestått av lov, praktik, felicia och fotbollsträningar. Underbart det låter, visst då? -Javisst!

annars då? skulle kunna bli tokig på skolan, frukansvärt skönt att slippa den ett tag och framför allt människorna. Skulle kunna bli tokig på allting just nu känns det som.
Negativt negativt och NEGATIVA TANKAR! usch....
Nu ska jag iallafall ta och leta fram alla fotbollskläder så jag också kan vara med och springa idag. behövs faktiskt, kilo på kilo sätter sig fast.



hjärta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0