vad skrev man äntligen för egentligen i förra inlägget?! menmen..

ja, det kan man ju fråga sig. Eftersom jag var så glad över att jag hade köpt mig en egen dator så att jag skulle kunna blogga när jag ville och när jag skulle ha tid.. men hur bra gick det då? dagen efter jag hade köpt datorn så var jag tvungen att lämna in den på service, och då kostade den ändå ganska mycket. Så nu sitter jag här med den i famnen och äntligen... nu kan jag skriva ÄNTLIGEN eftersom jag redan nu märker en viss skillnad sen förut.


I alla fall.. två veckor framöver så har jag praktik, och jag är faktiskt på Shell i Grängesberg, trivs hur bra som helst! Jobbar med ett gäng härliga brudar och allting flyter på..vill absolut inte att de här två veckorna ska gå fort nu, skulle göra vad som helst för att ha det jobbet med dem arbetskamraterna, då fungerar allting utmärkt!
Ska iväg till skolan imorgon en snabbis innan jag går på mitt eftermiddagspass och hämta lite saker och lappar. Klart att man glömmer sådant!

Helgen spenderades i Falun, trevlig och mysig dag med härliga vänner♥ ,fast Granny goes street var väl kanske ingenting för mig om jag säger så, de bandet jag såg var Rebecca&Fiona, och ärligt talat så förstår jag faktiskt inte vad folk ser i dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0