' så länge vi båda andas.

Kom nyss hem ifrån skolan, slutade ca 1 timme tidigare.. eller ja, egentligen inte!
Nu ska jag ta mig en risifrutti och läsa lite vampyrdrama! Så länge vi båda andas är den  boken jag är på nu, vilket även är den sista som är i den fyrologin... eller vad det nu heter, haha!
Ett lästips om någon får tråkigt, väldigt bra underhållning!

Jag måste också försöka ta mig tid till att kolla på Oliver Twist-filmen. Sist jag försökte ta mig tid och kolla på den så var jag tvungen att stänga av efter en kvart, det bara kröp i kroppen på mig! Den var så dålig i början, och jag..som är ganska trög annars fattade ju såklart ingenting då! menmen någon måste ju vara det också! ;)
Såhär såg jag ut idag... ganska vanlig men ändå är lite tid nedlagt på både hår och smink, vilket som inte är så himla vanligt att jag gör längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0