psykologi, och lite annat...

fortfarande så sjukt ont i halsen, känner mig helt borta. yr.
såå mycket nu under APUn också, inköp & varuhantering, psykologi och matte! det värsta är att psykologin ska vara inlämnad på lördag och jag fattar ungefär 10% av allt vi gjort och vad uppgiften ska handla om, det är väl bra? eller?
får väl se vad morgondagen bjuder på också, kanske lite plugg om jag har otur, hm.. eller är det kanske tur så jag får det gjort? ja det var en bra fråga.

Idol, angående det.. varför skämmer man ut sig själv FRIVILLIGT? det har jag alltid frågat mig själv.
Nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar och sedan kanske lite annat bra.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0