Psykologi är inte det roligaste jag vet.

Har läst ännu lite mer på psykologin, men åh... jag blir så rastlös! under den här tiden jag försökt pluggat så har jag hunnit måla naglarna 2 ggr, druckit två koppar kaffe, samt kollat buss till Sthlm den andra november då jag och Julia ska på Rihanna i globen! åååh, vad jag längtar!♥ det kommer bli så grymt!

Usch, nu måste jag verkligen ta tag i skiten så den blir klar någongång! Varför kan jag inte bara tänka positivt om det, allt skulle vara så mycket enklare då! Kapitlet jag ska läsa om är Motivationspsykologi, visst är det väl intressant men dock väldigt väldigt långtråkigt!
Någon som är lite kunnig på det som skulle vilja hjälpa till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0