otursdag för hela slanten...

VILKEN DAG.
då var det dags för det hederliga skolfotot idag. Jag som hade tänkt lagt ner tid på mig själv imorse, så jag gick upp en halvtimme innan jag brukar gå upp. Jag gtar farm plattången för att fixa håret, den funkar inte!! tog väl fram sminket istället, och tappar det i golvet.... mitt tålamod blir mer och mer dåligare, och mina byxor jag skulle ha var fuktiga, så till skolan gick jag där med fuktiga byxor! Gaaah, väl i skolan spiller jag kaffe på tröjan och lite smör fick också plats..! Efter skolan skulle jag vara så duktig och gå iväg med Jennifer och Marcus och simma, men bassängen var stängd. ååååh! Samt 3 har fått nå krångel med teckningen till telefonerna så jag har inte varit kontaktbar på ca hela dagen så, jag svarar så fort jag fått tillbaka teckningen!
Jag har aldrig haft såhär mycket otur när det är något speciellt, bara när man inte har nå brottom och kan fixa allting som krånglar.
Skolfotot blev iallafall rätt dugligt kan jag tycka.

Men nu är jag på bättre humör iallafall, så nu ska jag snart hjälpa mamma med maten.. får bli spagetti och köttfärssås idag. MUMMA!
Idol ikväll också, hoppas Moa är med!!


Ungefär såhär såg jag ut idag, och nu la jag till ett extra leende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0