några avsnitt, nu sova!

nu på kvällskvisten har jag kollat på några avsnitt av både Gossip Girl och AA. Helt seriöst. jag kan inte ha nå liv kvar då det enda jag gör är att kolla på film eller serier. Usch vad hemskt det känns!
Känns bättre att jag på Tisdag ska simma med jennifer och marcus, att jag på onsdag ska hem till jennifer och familjen, att på fredag och lördag umgås med felicia och andra kompisar, och till sist träffa sofia på söndagen! Ser fram emot denna vecka faktiskt.
Den har chans att bli rätt bra faktiskt.

Nu ska jag iallafall sova så jag orkar upp imorgon och inte försova mig som jag gjorde förra måndagen, det känns inte så himla bra om jag säger så.
Hoppas på en lugn dag i skolan, utan tjejer som bara vänder ryggen till :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0