marknadshelg.. och halvsjuk

Denna helg har det ju som sagt varit marknad i Grängesberg, och vad ska man säga? det kan ha varit den dåligaste marknaden som någonsin existerat. Den har varit perfekt.. iallafall för mig andra år, men iår så vet jag inte riktigt vad som hade hänt?! Jag är då inte nöjd!
Fredagskvällen började jättebra med en ridtur i det fina vädret med Gabbi, helt underbart. När kvällen väl började närma sig sitt slut så rasade allting, verkligen allting! tur jag hade felicia och elin med mig!
Lördagen började himla bra med strålande väder, samt fotbollsmatch för lillebror som de vann med lätta 5-1 emot Säter. Så nästa helg är det seriefinal, spännande!
Vackert väder resulterade att jag och Felicia tog oss en promenad upp på marknaden, gick runt och kollade i stånden men som jag sagt längre upp fanns det absolut ingenting... Men ändå rusade tiden bara iväg och vi hade då varit där i ca 2 timmar, vilket jag inte riktigt förstår. Ont i huvudet, kallsvettades osv... panik!
Kvällen bestod av trevligt sällskap utav felicia, jocke, tobbe och PL. vissa blev för fulla och andra inte, men väldigt lyckat med lite singstar. Var hemma runt 3 inatt så var inte så pigg imorse när jag skulle in till ludvika på danstävling... oooops!

Och nu har jag varit sjuk i ungefär en vecka... jag blir aldrig frisk känns det som! Nu är jag trött på att bara vara sjuk och inte orka något. Har massor med läxor och inlämningsuppgifter att göra före innan veckan tar slut, men ska jag vara så här död så vet jag inte hur det ska gå faktiskt. Nu ska jag därför kolla på andra avenyn tills idol slutaudition börjar.. heja robin! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0