istället för att vila... och en nyhet.

så tog jag mig en promenad ner till shell och gjorde emelie sällskap i ca 1 och en halvtimme. Kände att det var så mycket bättre än att vara hemma och bara sova, men det var nog kanske inte bättre än att plugga på det jag har på näthandelprovet imorgon... det är nog inte så svårt! Imorgon blir det lika bra väder som idag, så då får det bli sommarkläder på! Efter skolan ska jag ner på stan och ta kort för ID. Kanske dags att göra det nu, så att folk kan börja tro mig ;) Och igår fick jag även veta att min lillebror kom vidare ännu en gång i dalalaget, ååååh vad stolt jag är över honom!
så medan han är med däribland så nöjer jag mig faktiskt med att bli tränare för småtjejerna i fotboll med Bella! Det är minst lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0