Info& layout B just nu...

Sitter i skolan just nu och har Info& layout B, där vi lär oss att skriva brev, CV och sådana saker. Ganska tråkigt om jag ska vara ärlig men gud så bra att ha det med sen när man ska ut i arbetslivet osv.
Ganska lugn dag om jag får säga det själv.. Lite praktisk marknadsföring har jag också hunnit med idag. Känns så bra!

Tråkigt väder, kallt och fuktigt ute.. finns en stor risk att det blir en sitta-inne-dag idag. Eller så kanske jag ska ta mig en promenad då jag inte rört mig på jättelänge utan bara ätit godis och så, hihi.. ooopsi! :)
Nu ska jag fortsätta skriva på mitt brev jag håller på med till Elin, haha!
Ha en bra dag allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0