hektisk dag rättare sagt...

hejsan hejsan! Nu är det kväller minsann.
Usch vad mörkt det börjar bli nu alltså, längtar verkligen tills vi åker till Gran Canaria.. det ska bli så skönt! Jaja, nu ska jag inte klaga hade jag tänkt eller jo.. lite. Sitter just nu med min socialpsykologi uppgift och jag fattar ingenting. Jag har försökt och försökt men jag kommer inte så jättelångt om jag säger så.
NU ska jag inte klaga något mer för ikväll, jobb idag.. gick galant som vanligt, vid halv 3 satte jag mig i stolen hos frisören och lät henne fixa lite. Jag blev jättenöjd! =)
Bara det tog 3 timmar så runt sextiden tog jag bussen mot saxdalen och hälsade på mormor och morfar. Övningskörde hem med mamma också... herregud vad jag hinner med saker. Men det är väl meningen när man har typ 50 timmar extra på ett dygn?! det borde jag ju ha. normalt hinner man inte med såhär mycket saker som jag gjort idag.

Längtar tills på fredag då det är marknad här i Gränges, samt kommer min sjukling hit! hoppas du blir frisk snart♥
kommer bli en toppenhelg om jag får säga det själv!
Nu ska jag fortsätta med min uppgift så den blir klar någongång... borde ju nästan sitta uppe tills jag jag klar, med tanke på att de ska vara klart redan på fredag. Jag vet ju inte ens vad läraren heter, så det är ju.. lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0