Händelserik dag...love it!

Nu får det bli mitt första inlägg för dagen då det har varit full rulle hela dagen! Älskar när det alldeles för mycket saker på en och samma gång.
Först skolan, och på lunchen var det modellering som gällde för hela slanten.. tog med mig Carro och Ida, vilka härliga bilder det blev, en som heter Andreas var också med under bilderna. Kommer nog bli riktigt bra det där tror jag! Jag, ida och Carro även hunnit med att bygga ett vindskydd, gjort oss illa, gjort en liten eld.. och varit publik när Tamina och Majken högg ner ett träd. Väldigt bra underhållning om jag får säga det själv! Haha =)

Har även jobbat en stund på Shell på kvällskvisten, mycket trevligt!
Sitter just nu nyduschad och laddar hem Water for elephants, så bra film.. dock så är den spansk men det spelar absolut ingen roll.
Nu ska jag läsa på lite inför provet jag har i Inköp& varuhantering imorgon, det är faktiskt ganska enkelt så inte så himla mycket plugg som behövs ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! vill du vara med och svara på min fråga "vad tycker du om ..." ? :)

2011-09-23 @ 09:39:33
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0