godmorgon!

Som sagt, godmorgon allihopa! Ligger nyvaken i sängen och tänkte ge er lite update för vad som händer resten av dagen..
Vid ett åker jag in till stan och kör en lunch med Madelene på China som sagt, sedan kommer felicia ner på stan och gör mig lite sällskap för att sedan åka med till Grängesberg igen =)
Lite mulet just nu, så hoppas att det blir en liten solglimt under senare tiden av dagen!

Måste även kolla på Oliver Twist-filmen som jag skulle gjort igår, men då det istället kom en massa annnat onödigt ivägen.. så idag måste jag ju hur som helst ta tag i det om jag ska kunna skriva klart min svenska uppsats någongång!!
Nu ska jag gå in och äta lite frukost, och sedan slå på filmen!

Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0