fullt upp-dag idag

Förmiddagen bestod av shopping i Borlänge med familjen, hittade ett par adidas skor och en jacka från warp. Väldigt nöjd får jag väl lov att erkänna att jag är. Bild kommer imorgon!
Eftermiddagen bjöd på smörgåstårta hemma vid farmor och farfar, mycket mumsigt! ..
Och kvällen då, ja.. den bestod av en släng felicia, lite adam och lite jonas. Satt på byn och snacka massa skit och minnen. Trevligt! Älskar att umgås med dem, verkligen!

Morgondagen består av att tuta och köra mot Hedemora på match för lillebrors fotbollslag. Resten av dagen, eller ja... kvällen rättare sagt får väl då bestå av ett litet träningspass, då jag har en känsla av att jag kan ha gått upp ca 5 kilo under veckan på Shell, inte okej! hehe...
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova, eller försöka i alla fall..!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0