fullt-upp-dag idag...

ooh shit vilken stressig dag! första gången jag kom hem för dagen var halv åtta ikväll!! Hela dagen har gått i ett enda kör om jag säger så.
Idrotten funkade inte alls idag, så jag gjorde några teoriuppgifter istället, samt psykologin som heller inte gick som räknat... hmm, undra om jag ska ta till mig allt som sägs på lektionerna och inte bara det som skrivs upp?!
En vända ner på stan för att sedan ta bussen till grängesberg. och vid fyra igen  åkte jag in till stan för lillebror skulle fixa frillan, efter ett tag...sisådär 2 och en halvtimme så tog jag bussen tillbaka till Grängesberg igen och gjorde lite sällskap på Shell!
Imorgon är det skolfoto också.... shit! Jag har bestämt vad jag ska ha på mig iallafall, det är skönt! men resten då?! smink, hår, skor?! Nej, det får tas imorgon!!
efter skolan blir det lite simning med marcus och jennifer. Skönt att umgås med dom :* .. så allting är packat och klart! Nu gör jag mig iordning för lite gossip girl och lite AA! det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0