fint väder och fotboll på G!

Godmorgon! 
Älskar att vakna upp till ett strålande väder, speciellt när det blåser lite småvindar också. Iallafall så är det fotboll som står först på mitt schema idag. Ska åka om ca 2 timmar så ska gå in och duscha osv. nu innan vi åker. Åh, det är så tråkigt att det är sista matchen för iår! det är långt kvar till nästa säsong också, och det gör inte saken så mycket bättre. 
Hoppas vädret håller i sig till kvällen, då ska jag ta med mig felicia ut på lite äventyr hade jag tänkt! :) 
 Och jag kom på en sak lite sådär spontant!! det är bara en och en halv måndad kvar tills vi åker till värmen!! ska bli så skönt att komma bort fårn mörkret!

Kommentarer
Postat av: AmandaNormén

Fin blogg !

Allt bra med dig idag ? :)

2011-09-24 @ 14:06:21
URL: http://amandakungnormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0