eclipse.

Idol, vad säger man? vissa är ju faktiskt bra, men alexander bard.. han är ju långt ifrån bra! han kan ju varken sjunga eller bedöma, så varför är han ens med i juryn?! haha...
Ligger just nu i sängen och kollar facebook och lite olika bra bloggar. dock följer jag ju ingen kändisblogg, utan vänners bloggar som faktiskt är helt okej att läsa.

Tankar hem eclipse just nu också, så sjukt bra film alltså. Love it.
eftersom jag har ganska segt internet ute vid mig så får jag nog kolla på den imorgon kväll eller något, för det är väl då den är klar typ. Haha =)
Vad händer och sker imorgon då, mer än lite arbete på dagen? Kanske en liten promenad med felicia hade ju inte varit speciellt fel, lite hemlisar också! väldigt bra avslutning på en jobbdag tycker då jag!


Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0