äntligen klar med ena saken...! LYCKA

Blev precis färdig med min motivationpsykologi, åh vad lycklig jag är! äntligen kan jag ägna mig åt någonting annat utan att ha ångest för att inte ha gjort den där förbannade uppgiften!
Så bara för att jag är klar med den uppgiften så är det bara att börja med träningsdagboken vi ska lämna in i idrotten, harf inte ens börjat... typiskt mig att vara precis i sista minuten!!!
Fast först så ska jag käka gröt, för nu är jag väääldigt hungrig efter allt slit!

Håller på att lad´da ner andra säsongen av Gossip Girl också, den är snart klar så det blir nog lite sånt ikväll. Börjar bli ganska så tjatigt med Andra Avenyn kan jag tycka, haha!
Imorgon dags för skola igen, och då börjar felicia på högberget också! yeey, happy girl! dagen börjar med idrott och hälsa B med Madeleine.
Nu ska jag gå och se till min gröt som står och puttrar på plattan inne i köket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0