allt och ingenting.

Efter en kväll med ett avsnitt av Idol och massvis med avsnitt av Andra Avenyn så är det dags för mig att sova.. om jag nu ska upp till skolan vill säga.
Idol, Moa är bäst i mina öron...åh vad grym hon är! avgudar henne verkligen.
Andra Avenyn, kan vara en av de bästa svenska serierna som de någonsin visat. Love it.

Ligger nu i sängen och funderar för mig själv, när fan hade min huvudverk tänkt gå över?! Jag har haft den i ca 3 dagar nu, jag har aldrig haft den så länge! är det farligt?! JAG HAR INGEN ANING!
Hoppas på att de är bättre imorgon åtminstone.
Imorgon, skola och uppgifter som egentligen skulle gjorts på APUn... OOOOPS! Men som sagt, någon måste ju vara tidsoptimist, inte sant? ;)


'drömmer.


saknar dig älskade vän♥


Kommentarer
Postat av: sofia <3

Saknar dig med hjärtat mitt! <3

2011-09-22 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0