ta-det-lugnt helg!

nu uppdaterar jag från helgen som varit.
Fredagen blev lugn med hemmamys till idol, att Denise åkte ur var inte helt OK?! vad hände egentligen? Linni skulle varit den rätta som skulle åka, hon var absolut sämst under kvällen. Efter att Molly hade sjungt Satan i Gatan så blev det min låt under hela helgen, varenda gång jag gått någonstans så har den hängt med i tankarna.. nåja, lite Anna Phil kollande efter idol tills mina små blå slog ihop sig av sig självt!
Upp tidigt på lördagen då det var dags för lillebrors dalalagsuttagning igen, det gick bra för honom! så imorgon eller på tisdag får vi svar om han gått vidare till nästa steg som är redan nästa helg!! mycket att hoppas på :)
Träning idag! fan va skönt, kände mig lite halvfet efter helgen med godis och fika då mamma och åsa fyller år imorgon, så smet och bulldeg har varit mitt helg godis, haha!

Imorgon är det Måndag igen, dags för idrott... med min träningsverk jag antar att jag kommer ha så det heter duga! Kalas, som sagt för mamma och moster som fyller 39 år! nästa år är det jag som blir 18 och mamma 40, är inte det någonting man bör fira?!


sötaste lillebror!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0