stolt syster!

fick igår reda på att min lillebror gick vidare i dalalagsuttagningen, så på Söndag bär det av mot Hedemora för ännu en gallring.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu, så jag tänkte göra det nu medan jag har en dator i skolan.. Har umgåtts emd Niffe två dagar denna vecka, även sovit vid Camilla..så jag har haft fullt upp och faktiskt skäl till att inte blogga, hehe! Nejdå, men någongång måste man ju vara ledig från bloggandet och bara ta vara på sig själv. Dags för mig att göra det, för såhär borta har jag aldrig varit...

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan, Nu har jag en helgens blogg och de vore kul om du skulle vilja vara med :)

2011-10-21 @ 15:33:46
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0