statistiken går upp!

yeeey, nu blir jag glad när ni kikar in på min blogg :) känns ju faktiskt helt okej att se några som bryr sig om mitt liv, vissa kanske kollar bara för att snoka.. vad vet jag?
Nejdå, nu ska jag inte vara sån.. ni är varmt välkomna till min blogg!

tänkte bara säga, den där j*vla uppdateringen för Iphone.... tog bort alla mina appar som jag laddat ner! åååååh... och eftersom jag inte har så jäkla bra minne kommer jag inte ihäg vad jag hade för appar, vilka som var nödvändiga eller onödiga. Jaja, det är väl ganska typiskt kan jag tycka. Men då har jag ju något att sysselsätta mig med.
Imorgon ska jag träffa min älskade syster Jennifer. Vi har nog en hel del att prata om kan jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0