packat och plockat

kan inte sluta lyssna på de tre tjejerna jag länkade i senaste inlägget! så sjukt bra, helt otroligt att de är så precis i slagen osv.
Har börjat packa i min resväska lite med klänningar, shorts mm. Nu är det inte långt kvar!! LÄNGTAR. Men först har jag ju en stockholmstripp att se fram emot med Julia, det kommer med bli en sjujäkla upplevelse...kommer säkert vara hur speedad som helst båda två när vi ska kuta runt i Stockholm helt själva, undrar jag hur det ska gå?!

Ledig dag imorgon också, då får de bli en promenad kan jag tänka mig. Nu var det allt för längesen.. nu låter jag som en jäkla diet kvinna, men icke! uppfatta mig rätt, skönt att bara röra på sig ju?! Håller ni inte med?
Har pluggat lite matte idag med, vilket jäkla ämne...man behöver inte ens ekvationer och ändå så går Matte B ut på det! åh.. varför kan det inte vara mest procent?! det kan jag ju...rätt skapligt iallafall.
OCH NEJ... jag fastnar inte på bild just idag, så det får bli en lite gamlare, men det funkar ju faktiskt helt OK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0