lugn dag med träning på schemat.

Igår som sagt så var det "party" här hemma då lillebror tog hem kompisar. Det var verkligen folk överallt. Det var bara en av mammas krukor som gick sönder, hehe.. men det löste sig.
Felicia och elin var här och gjorde mig sällskap så jag satt slippa helt själv här hemma, Partyt var iallafall slut runt två då alla drog och jag gick till sängs och slockna direkt.

Sov till ett idag, hur skönt som helst. Nu har jag tagit igen timmarna jag missat under fredagen och lördagen. Underbar helg med trevligt folk! Idag har jag bara städat och tvättat upp lite kläder inför veckan, skönt att ha det gjort så jag slipper göra det ikväll när jag kommer hem från träningen då jag är helt slut förmodligen.
Gud vad skönt det ska bli och träna efter en sådan helg jag har haft...inte allt för mycket nyttigheter om jag säger så!
Vad händer för er andra en sådan tråkig dag som en söndag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0