helt okej dag, vilken tur jag har!

Klockan är ca 5 nu, kom hem för en och en halvtimme sen ungefär då jag inte skulle iväg på någon hopptävling. Så jag tog bussen hem istället och har bara suttit inne och kollat på tv sen dess.. tänkte därför gå ut på en promenad och göra lite magisar, men först....ta bort mitt förskräckliga nagellack som inte ser nå bra ut längre!
Sovmorgon till sisådär kvart i ett imorgon, det tackar man ju abslut inte nej till! Ska börja jobba före i planeringarna i de olika ämnena som jag ska ha läxa i under semestern så jag har det klart.. för inte tänker då jag ta med mig en enda läxbok dit!!

Och till helgen väntas dalalagsuttagning för lillebror...ännu en gång! är så stolt över honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0