hårdträning nu på kvällen....

herregud, nu är jag verkligen i oform...eller vad jag ska kalla det. Hemskt är det iallafall och tänker aldrig låta mig själv bli såhär igen bestämde jag mig för idag :) Skönt och komma igång med träningen igen, så jag kanske har någon som helst chans att hänga med småtjejerna till våren och under fotbolls säsongen. Ser fram emot det så sjukt mycket. Iallafall, har redan sån sjuk träningverk i både ben och mage,det gör inte saken bättre att jag ska ha idrott imorgon, ojoj.. får se om jag ens tar mig upp ur sängen. Heheh, börjar på att bli gammal ;)

Ska upp till Borlänge imorgon efter skolan och ta pass också, annars blir det inge bra om jag inte får åka med planet som tar familjen och kusinerna ner till Gran Canaria den 9 november...LÄNGTAR! Blir bra mobiluppladdning väl där uppe, det har dock inte varit så bra under helgen. Nu ska jag iallafall slå på en film, ta värmekudden och krypa till sängs... och försöka få bort huvudvärken. Blir jag en dag känd så ska jag då fan bli sponsrad av Alvedon och Ipren. Nu har jag skrivit klart, inge mer tjat på mig ikväll ;) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0