ganska så ovärd dag... och irriterande

åt fel håll går allting idag! Hade sån stor lust att försova migb emd flit så det hette duga... men så drog jag på mig idrottskläderna osv för att jag såg fram emot att få träffa min pudding, men så visade det sig att vi inte hade någon lektion alls..så jag hade lika gärna kunnar sova längre...! Och på psykologin. verkligen inte min dag... JAG får ut för att jag säger att läraren ska gå och kolla vem det är som knackar på dörren hela j*vla tiden, och då är det MITT fel för att det tydligen var JAG som gjorde det. åååååh! sånt blir jag så irriterad på bara!
därför sitter jag nu hemma och tänkte käka lite opch sen ta mig ut på en promenad, med samma leende på läpparna som alltid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0