1,5 timmes lektion idag... men mys.

onödigt att ens åka in till skolan, hade jag vetat detta så hade jag självklart stannat hemma och plugga lite psykologi kanske. Men 4 bussresor på en fredag är väl helt OK, eller?!
Ner på Shell ett tag efter skolan iallafall och hälsa på Camilla och Emelie, mycket mycket skratt! Något som gör mig glad justg nu iallafall, medan exakt allt annat bara gör mig deprimerad.

Men Idol har gått varm på min TV idag, och som alltid... MOA! älskar hennes utseende, hade jag passat i dreads så hade jag då fan satt i det för längesen, så snyggt på tjejer! Dags för Emil att åka hem idag tycker jag, det går bara åt fel håll för honom nu!
Morgondagen består av en promenad i fint väder som jag hoppas på till tusen, kanske ett träningspass och ett läxpass kanske jag också hinner med.
Och på Söndag är det dags igen... dalalagsuttagning för lillebror, denna gång i Hedemora! Håller alla tummar jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0