underbara du

jobbat lite idag, på drive-in bingon... var bara ett nummer ifrån att vinna 2000 vilket är väldigt irriterande, men det är bra att man har bra "kollegor" där så man inte blir alldeles för uttråkad på eftermiddagen.
Klippte lite gräs när jag kom hem och sen gick jag ner till tobbe med han, anders och adam. Efter ett tag gick jag och adam ner på byn och träffade nisse en snabbis, sedan satte vi oss där och bara pratade om exakt allting... den bästa killen som finns, han är verkligen min bästa killkompis.. och jag vet, även om vi bråkar ungefär hela tiden.. men det gör ingenting, det är bara bra!
Vi har även nu planerat lite inför sommaren som ska bli intressant och se vad det blir!

nu ska jag i alla fall snacka lite med tobbe och anders, tänkte bara uppdatera er om dagen som varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0