skön dag

Det har varit jättevarmt ute idag, skulle gissa på åtminstone 24-25 grader.. och eftersom det var varmt så åkte jag med mamma och emil ner till kyrkviken och bara tog det lugnt. Superskönt!
Efter ett tag kom Denise ner också, så då gick jag i och doppade mig med henne, det var inte så jättekallt så jag funderar på att cykla ner dit imorgon också om det är lika bra väder, om inte bättre det vill säga.

Och eftersom att jag alltid velat ha en gammal cykel jag kan cykla runt på så drog jag därför igång och fixade till pappas gamla cykel från 1979, vilket jag tycker är väldigt välditgt gammalt för en cykel.. men ska det vara gammalt så ska det vara de på riktigt.
Så efter att jag hade varit ute och övningskört lite med mamma så umgicks jag ett tag med martin, och ja.. vad gjorde vi? Vi cyklade bara runt överallt ungefär och pratade lite.
Nu ska jag försöka sova lite eftersom jag lyckats vända på dygnet totalt.. igår somnade jag halv fyra på morgonen, så det är ett minus!!
Man kan inte sova hur länge som helst på sommardagarna, hur ska man då kunna bli brun om man ligger under ett täcke medan solen är uppe och går ut när den är på väg ner igen? Det funkar absolut inte!
Med detta sagt så säger jag nu godnatt, och hoppas på att det blir en toppen dag imorgon också med bra väder!


saknar mitt bruna hår, funderar faktiskt på att färga tillbaka.. men vi får se hur det blir med den saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0