..så sant som det är sagt

man vet inte vad man har förlorat innan man gjort det.

kan inte sova, har haft jättesvårt att sova de senaste nätterna. Tänker på allting som man hade och allting som är förlorat. Allting som varit bra och allting som varit dåligt.
Hoppas på att denna vecka kan bli mer rolig, det skulle vara så skönt och bara sluta tänka på allting, och ja, jag vet.. jag behöver inte bry mig om allting som händer och sker, men jag är så som person och jag kan inte ändra på mig över en natt. Det fungerar inte så.
Jag hoppas på att jag ska kunna ha kul med mina vänner som jag faktiskt vet var jag har och sedan får allt bli som det blir.
Eftersom Peace&Love står för torsdagen med familjen och moster så hoppas jag att jag kommer få mig massor av skratt och glädje. Fredagen står Ludvika festen för, och jag hoppas VERKLIGEN att det blir en bra kväll.

Eftersom jag inte kan sova så har jag nu setat och kollat igenom mina gamla bilder sen 2008 med umgänget jag hade då, och jag kan erkänna att jag saknar allting som var då, alla människor, allting. Men även jag måste gå vidare och låta det vara ett minne för livet med de bästa vännerna man hade under tonåren..Men även nygamla bilder kom upp helt plötsligt, och det bevisar hur det är nu. Jag har det bra med umgänget jag har nu, och vad mer ska jag göra? jag skulle kunna få det helt perfekt, men det är först om förhoppningsvis 4 år..det är då allting kommer vara som det alltid har varit.

mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0