galen kväll igår

äntligen sommarlov. det firades in med samling av klassen (vissa) hemma hos mig med mat och dryck. Vi blev i alla fall runt tjugo stycken, massa skratt och ett bra avslut av första gymnasieåret.
När de andra drog in mot stan för vidare fest gick jag ner på byn med anders och tobbe, där anders skulle försöka styla och då bröt foten vilket var vääääldigt klantigt. Då åker vi in mot akuten, springer och hämtar en rullstol och sedan kör in honom... men där kunde de såklart inte göra någonting direkt så han fick åka upp imorse, då han fick veta att han var tvungen att åka upp till falun för operation (?!) hur dumma får man vara?!

nu sitter jag i alla fall hemma vid tobbis med han, adam och anton efter att ha gått runt en mil idag, duktigt av oss tycker då jag!
Nu ska jag snart börja traska hemåt då klockan är 00.25, och jag ska absolut inte upp tidigt.. bara skönt att sova!
och sen saknar jag sofia ♥


Kommentarer
Postat av: Fia

Och jag saknar Evve ! <3

2011-06-13 @ 18:41:12
URL: http://sofiaeinarssonaminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0