blandade känslor..

jag har nu fått igång på min gamla dator, så nu har jag förväntat mig att kunna uppdatera när jag har tid och själv vill.
Den senaste tiden har gått upp&nerhela tiden, ingen dag är den andra lik. Svek, glädje och lite.. hm, blandade känslor. 

Vänner kommer och går, hela tiden. Jag har nu märkt att det faktiskt inte är mitt fel bara, det är inte mig det är fel på. Det är lika mycket fel på mina vänner också, eller ska jag säga "vänner"? Just nu vet jag faktiskt inte riktigt vart jag har mina vänner, i alla fall inte en av dem närmsta, men det visar sig väl sen när skolan börjar igen. Då ska man väl ha tagit ur all sin ilska redan och komma tillbaka med ett ganska bra humör kan jag tycka.
Jag låter dem hålla på hur dem vill, nu skiter jag ärligt talat i det, kan ju inte bli mer irriterande än vad det just nu redan är.
På lovet har jag i alla fall hunnit umgås några dagar med carro, vilket är väldigt skönt eftersom vi inte träffas så ofta annars, men vi vet i alla fall var vi har varandra.
Träffat jennifer x2 har jag också gjort, SKÖNT! väldigt bra tjejer som jag också vet var jag har. Och sist men inte minst får jag inte glömma felicia som jag också träffat någon gång såhär på lovet, men det vet jag att det kommer bli mer utav eftersom vi faktiskt inte bor så långt från varandra.

Jag hoppas verkligen att det blir bättre med tiden nu med alla vänner, jag orkar inte med mer svek. Och verkligen att jag inte ens blir tillfrågad om jag vill vara med på något som mina såkallade vänner ska göra. Svek är det värsta som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0