Mellandagsrea och inflamation i en tå!

Min tå gör ont, väldigt ont efter att en spik tog sig in i den igår!
jaja, det är inte så synd om mig som de låter.. lever gör jag iallafall. Min dag spenderades på ca 60 butiker då mellandagsrean existerade i min värld, och faktiskt så var det inte så mycket folk som tänkte lika som mig.. om inte annat hade dem varit där några dagar före mig varav det förklarar tomheten på utbudet i butikerna! Men ja, en träningströja och en vanlig myströja fick jag med mig iallafall!
Varit nere och hälsat på Emelié också, söt människa det där! ♥

Imorgon väntar lite mera shopping skulle jag kunna tro, stan står på mitt schema, träffa jennifer och även kanske leta nyårs-outfit med Emeliè! Detta står på mitt schema slutet av denna vecka, och skönt med ett nytt år som ger nya möjligheter!


min fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0