en lyxhelg med min bästa!

Under helgen så har det varit väldigt lugnt. Har umgåtts med Sofia, så himla underbar tjej är hon! ♥ Vi gjorde iallafall lövbit, pommes och beasås till middag men före så skämde hon bort mig med en skön ryggmassage och på söndagmorgon en ansiktsmassage och skalpmassage, så skönt! Och att komma bort från gränges var ju ännu bättre. Jag trivdes!

Ny vecka också, påbörjades med en försovning.. och lite magkatarr. Undra när magen ska sluta leva sitt lilla liv. Började med en hemtenta för psykologin idag också, känns tungt! Fattar ju absolut ingenting. Och imorgon ska jag lämna in min textning till Marknadsföringen.


Kommentarer
Postat av: Sofia♥

Love u♥ du är så himla underbar hjärtat ♥

2011-12-06 @ 15:38:35
URL: http://sofiaeinarssonaminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0