en anledning..

ÄNTLIGEN!

är så glad att Madelene gav mig en spark i rumpan så jag fick iväg ett inlägg sisådär på jullovet. Haft jullov i en vecka ungefär och det inleddes som ett bygglov, har nämligen varit med Adam, Tobbe och Felicia och rivit ner panel och en hel vägg till Tobbes rum som nu ska bli dansgolv+ bar!
Massor med muskler bygger jag just nu!
Jennifer fyllde 19 i dagarna också, en tröja som hon fick av mig, hoppas du blev glad för den iallalfall! ♥
Har även hunnit med att få en massor med saker i julklapp också, såsom:
-körpaket på körskolan
-kläder
-pengar
-datorväska
och lite annat nödvändigt som man alltid behöver till hemmet under åren som kommer!

Och idag, som ovan har jag varit byggledare för teamet... så grymt av oss! och även varit ut till Bella en snabbis för att planera lite smått till vi börjar med knattarna i jaunari/februari. Allting känns så bra just nu!
Jag blir så glad av er allihop, mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0