dålig update, men så mycket tragiskt...

väldigt dålig uppdatering av mig denna vecka som varit, men gud så mycket tragiskt som hänt runt omkring mig nu!
Som alla säkert har förstått, om ni läst på aftonbladet så har det begåtts mord och skottlossning inne i centrala Ludvika.

Jag lider verkligen med de anhöriga till den 44-årige man som blev brutalt misshandlad till döds, helt oprovocerat. Jag förstår det fortfarande inte än idag! Öppen gata, massa vittnen?! Varför gjorde ingen någonting? och framförallt, hur vågade dem när han gick med 2 vänner?
Så många frågor.
Ett barn på 9 månader och en på 8 år, fy satan va orättvist!
lider nå så fruktansvärt med de anhöriga. Förmodligen är mördaren redan fast och de andra två han hade med sig.

Hela Ludvika har varit stopp i helgen, och när jag gick förbi platsen efter skolan.. jag trodde inte att det var sant.


(bilden är tagen från tidningen, platsen mitt på stan)


Kommentarer
Postat av: fröken madde

U P P D A T E R A M E R A !!! (tänk dig min röst som stavar det där med stooora höööga ljud (a) Du var ju igång förut och körde på, saknar dina ord och meningar om allt och ingenting. så kom igen nu igen! =)

2011-12-28 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0